Wednesday, October 20, 2010

PKR, DAP dan pencacai+pak turut takde telur atau lebih dikenali dengan nama PAS



PKR, DAP dan pencacai+pak turut takde telur atau lebih dikenali dengan nama PAS bercita-cita nak takluk Malaysia. Anwar al juburi pun tidak dapat menguruskan diri dan parti, ini kan pula nak uruskan negara. Bayangkan apa la jadi Malaysia nanti. Hancur!!! tengok la pergolakan dalam PKR, usia baru berapa tahun dah nampak perebutan dan tamak kuasa. Semua berebut nak jadi ketua. DAP pula hanya menagguk dia air yang keruh dan menjadi tukang cucuk dan mengambil kesempatan terhadap kelemahan Melayu untuk menakluk Malaysia.
PAS pula dengan Nik Aziz yang kononnya akan masuk syurga lebih rela bersekongkol dengan kafir dari orang Melayu dan Islam Umno. Itulah kehebatan Nik Aziz yang pandai putar belit agama macam putaran serban yang dipakainya.
Disebabkan pembangkang inilah politik malaysia jadi huru hara, fitnah sana sini sehingga sanggup menceritakan keburukan dan kelemahan Malaysia kepada negara luar. Itulah kehebatan Anwar al Juburi yang sanggup merendahkan martabat Malaysia dengan menceritakan segala keburukan demi cita-cita politik.
Terbaru Anwar pergi ke Indonesia dan memburukkan Malaysia. kenapa Anwar pergi ke sana dan cuba menghasut pemikiran rakyat Indonesia untuk membenci Malaysia? Inikah pemimpin yang dikatakan cintakan keamanan?

No comments:

Post a Comment