Thursday, August 19, 2010

DAP Tali Barut Komunis


PADA 12/10/09 JAM 1000 NGEH KHOR HAM,M.KULASEGARAN BERSAMA 2 ORANG PEGUAM PR TELAH BERLEPAS MELALUI LTA P.PINANG,BAYAN LEPAS KE BANGKOK UNTUK MENEMUI CHIN PENG,BEKAS PEMIMPIN PARTI KOMUNIS MALAYA.


Demikian SMS yang diterima daripada seorang sahabat kepada sahabat.
Nampaknya belum habis-habis lagi isu komunis di Malaysia ini. Kita nak pakat kelih dan tunggu komen daripada pemimpin, bloggers, dan penyokong PAS.

Bagi mereka yang anti komunis, tak ada sebab langsung untuk mengajak komunis tua itu datang dan mati di negara yang cuba dirampasnya dengan menggunakan senjata suatu masa dulu.

Apa sebenarnya niat mereka? Apa jasa Chin Peng yang berstatus rakyat Britain itu kepada rakyat Malaysia? Layakkah lelaki yang pernah memaksa kaum Cina menyokong komunis itu dibariskan bersama Tan Cheng Lock?

Tolonglah sensitif dan simpati sikit pada anggota tentera, polis dan keluarga mangsa kekejaman komunis. Tolong bezakan antara pejuang dengan pengkhianat.

DAP bijak berperanan membawa agenda fahaman komunis dengan secara halus dan tersusun. Bermula dari PKR, kerana DAP tahu bahwa Anwar lebih rela mengorban bangsa dan agama untuk memenuhi nafsunya. Sebab itu DAP membantu Anwar dengan menyediakan peguam-peguam untuk membela Anwar di mahkamah.

Kesempatan ini diambil DAP untuk mempergunakan Anwar mempengaruhi kepimpinan PAS yang terlalu rakus untu kuasa dan jawatan. Anwar mempergunakan PAS sepenuhnya untuk memecahbelahkan orang Melayu Islam agar menjadi lemah dan tidak berkuasa....

DAP dan Anwar tahu sebilangan besar kepemimpian PAS terlalu bernafsu untuk memiliki jawatan dan kuasa, Islam hanya sebagai landasan untuk mendapatkannya.

DAP boleh dikatakan berjaya dalam misi komunisnya, untuk mengwujudkan sebuah lagi negara republik kuasa Cina komunis moden selepas Singapura dalam gugusan kepulauan Melayu ini....

DAP terlalu bijak membawa agenda komunis dengan menyebarkan fahaman ini secara halus dan tersusun melalui penyusupan didalam parti politik yang bermula dari PKR. DAP tahu kelemahan Anwar dan golongan ini berduyun-duyun membela Anwar di mahkamah walau pun mereka tahu siapa Anwar.

DAP mempergunakan Anwar untuk menyusup masuk kedalam PAS dan mempergunakan PAS sepenuhnya untuk memecahbelahkan orang Melayu Islam agar menjadi lemah dan tidak berkuasa....

DAP tahu kebanyakan pemimpin PAS terlalu bernafsu untuk memiliki jawatan dan kuasa, Islam hanya sebagai landasan untuk mendapatkannya.

Apa yang dilihat DAP sedikit demi sedikit berjaya dalam misi komunisnya untuk mengwujudkan sebuah lagi negara republik dengan kuasa Cina komunis moden selepas Singapura dalam gugusan kepulauan Melayu ini....

Kalau orang Melayu masih terus terlena dengan kelunakan pujukan DAP melalui PKR dan PAS, tidak mustahil Malaysia akan menjadi sebuah negara republik komunis moden.......

Kepada pemimpin PKR dan PAS jangan hendak jadi jaguh tidak kena tempat. fikir-fikirlah. Kepada PAS tiada guna terus menyokong Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim hanyalah manusia biasa dan bukan maksum. InsyaAllah mereka yang jahat akan dilaknat oleh Allah SWT

No comments:

Post a Comment