Tuesday, August 3, 2010

Harakah Haprak

Sekarang ini Khawarij PAS begitu takbur dan sombong hinggakan lebih rela mengadai apa saja demi mencapai matlamat mereka.

Masihkah anda ingat selepas PRU11 Hj Hadi pernah menyindir dan memperlekehkan DAP, beliau dengan sombongnya berkata DAP sebuah parti dinosor yang menghampiri kepupusan.

Setelah bebasnya Anwar Berahi,dengan taktik ala yahudi,beliau berjaya memperbodohkan kedua parti DAP dan PAS,maka tunduklah PAS apabila diarahkan Anwar supaya berkerjasama dengan parti dinosor DAP.

Hj Hadi bersama PAS tika itu terpaksa menadah diri habuan selingkohan DAP parti yang digelar dinosor, bayangkan maruah dan prinsip mereka bagaikan dijentik dan diterajang begitu saja oleh golongan chauvanist ultrakiasu. Disuruh duduk maka duduklah PAS,disuruh berdiri dan tunduk maka dituruti oleh PAS.


Kesemuanya adalah tindak tanduk hamba kepada tuannya,PAS bukan saja terkesima dengan tuan DAP yang digelar dinosor,sebaliknya rela melakukan apa saja demi memenuhi kehendak tuannya.

Semua orang tahu betapa puak khawarij ini pernah menolak untuk menubuhkan kerajaan perpaduan di Perak dengan berMBkan seorang PAS,sebaliknya lebih rela ditunggangi oleh Ultra Kiasu Chauvanist DAP. Maka lahirlah seorang yang digelar Nizar Komunis.

Hasil perhubungan haram maka lahirlah produk haram seperti Nizar Komunis, Khawarij ini lebih rela menghasut kaum lain agar membenci bangsanya sendiri .

Sekarang ini,walaupun Khawarij PAS sedar mereka tidak akan sama sekali berjaya memperjuangkan kearah negara Isle versi PAS,tetapi atas dasar prinsip machivieli ,demi mencapai matlamat memperolehi kuasa, apa saja sanggup dilakukan dan dihalalkan.

PRU13 khawarij PAS bakal ditolak oleh orang melayu, semua orang melayu sudah melihat betapa parti kasta paling rendah didalam pakatan sanggup memperhambakan diri kepada DAP.


Apa perlunya membuat kenyataan bahawa mereka masih mendapat sokongan orang melayu,jika realitinya berlaku penolakan besar besaran.

Dan seperti biasa mereka seperti didalam denial syndrome telah membuat kenyataan didalam Haprak Daily lidah bercabang PAS menyatakan orang melayu masih menyokong khawarij PAS.

Ingatlah,menurut sumber berdasarkan culaan sulit yang dijalankan oleh juak pakatan sendiri, amat jelas orang melayu sudah sedar dan menjauhkan diri daripada politik gampangan pakatan haprak.

No comments:

Post a Comment