Thursday, December 31, 2009

Selamat Tahun Baru 2010

Selamat Tahun Baru kepada seluruh rakyat Malaysia. Semoga tahun 2010 menjanjikan lebih banyak kejayaan dan kedamaian buat bumi bertuah Malaysia. Sama2 lah kita berdoa semoga ikatan perpaduan yang kita bina tidak terlucut, malah akan terus erat. Ingatlah musuh kita ada di mana2. Akan ada pihak yang cuba membuka ikatan perpaduan itu. Jika ia terlerai, maka tidak mungkin ia akan dapat diikat kembali. Jika ia dapat diikat semual sekalipun, tidak mungkin ia akan seerat dulu.
Kepada pemimpin BN dan PKR, jangan sia2kan kepercayaan rakyat. Berpolitiklah secara matang. Kepada pembangkang berhentilah dari membangkitkan benda2 yang remeh dan bodoh yang tidak membawa apa2 manfaat kepada rakyat. Saya melihat sendiri perdebatan di Dewan Rakyat dan saya kecewa pembangkang lebih suka mencetuskan huru hara dalam Dewan Rakyat dari melontarkan idea yang bernas.
Kepada barisan pemimpin kerajaan yang diketuai oleh DS Najib, tunaikan lah harapan rakyat, jangan sia2 kan amanah yang diberikan. Ingat, rakyat sedang memerhatikan barisan menteri BN. Semoga, rakyat di bumi Malaysia kan terus dilimpahi rahmat. SELAMAT TAHUN BARU. Jati diri saya sebagai orang Malaysia tidak pernah pudar.

No comments:

Post a Comment