Wednesday, December 30, 2009

Yang mana satu

Saya tidak pernah cakap Umno dan BN parti yang bagus, yang pandai jaga rakyat. Pas pun bukan parti yang teruk. Kalau Pas teruk pun kerana pemimpinnya yang rasa terlampau bagus. Tapi, bukan semua pemimpin Pas perasan bagus kerana ada yang memang bagus dan saya respek. Sama juga dalam Umno, bukan semua bagus tapi tetap ada pemimpin yang bagus dan saya respek. Kalau PKR tak payah sebut la. Pemimpin sekadar tangkap muat je. Saya pun tak faham apa dasar perjuangan PKR. Nampak sangat dasar perjuangan orang kecewa yang tahu cakap jer. Habuk pun tarak. Kalau kita marahkan Umno sekali pun, tapi kenanglah jasa yang sudah diberikan... fikir sedalam2 nya. Tidak akan ada yang sempurna dan begitu juga Umno. Paling kurang pun pemimpin Umno mengaku sudah melakukan kesilapan sebelum ini dan mereka sedia untuk berubah demi rakyat. Pemimpin Pas dan PKR mana ada pernah mengaku mereka pun ada buat silap dan kadang2 aniaya rakyat. Seingat saya tiada. Tok Guru dan DSAi tak habis2 cakap mereka tu bagus sangat. Semua cakap jer pandai.

No comments:

Post a Comment